INTREBARI FRECVENTE:
Cat costa transportul si cum se face?
Livrarea se face prin curierat rapid, direct la usa ta prin FanCourier sau Cargus. Alege curierul care stii ca livreaza bine in zona din pagina de finalizare comanda.
Tarif transport (nu percepem taxa pe km suplimentari pentru nici o localitate din Romania):
Transportul costa 16 lei pentru orice localitate din Romania.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 220 lei, transportul este gratuit.
În cât timp ajunge comanda?
In mod normal, in 1-2 zile lucratoare comanda ar trebui sa fie la tine. Pe langa timpul de executie al produselor trebuie luat in considerare faptul ca firmele de curierat nu garanteaza livrare in 24h. De asemenea, nu tranziteaza toate localitatile in fiecare zi. Sunt anumite zone unde curierul trece de 2-3 pe saptamana.
De mentionat este faptul ca in perioadele foarte aglomerate (Craciun, Valentine's day, 1-8 martie) perioada de productie a produselor se poat extinde cu pana la 2 zile.
Atentie la sarbatorile legale deoarece de multe ori se fac punti. (ex. Sf. Maria, 15 august, pica joi. Cel mai probabil in ziua de vineri curierii nu lucreaza, punandu-ne in postura sa nu putem expedia coletul).
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
Contacti-ne cat mai repede!
In situatia in care comanda nu a plecat de la noi vom putea adauga si produsul dorit.
Trebuie precizat faptul ca acest lucru poate amana livrarea comenzii cu o zi.
Cum pot returna un produs?
Legea este foarte clara in aceasta privinta:
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
Insa, noi dorim ca toti clientii nostri sa fie multumiti, astfel te rugăm se ne contactezi prin email la contact@progift.ro sau pe whatsapp la numarul 0788888108 pentru a analiza situatia. Cel mai probabil vom gasi o solutie!
Produsul are un defect? Trimite-ne o poza cu produsul in 24h de la primirea coletului.
In cazul in care returul (motivul invocat fiind cel de defect) este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra cheltuielile de transport fiind suportate de ProGift.
In maxim 48h de la primirea coletului returnat, ProGift va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe contact@progift.ro sau direct la telefon 0788888108 (L-V, 8-16.00). Cu cat ne contactati mai repede, cu atat sansa ca produsul sa nu fie deja executat e mai mare.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?
Da, pe www.progift.ro se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor si pentru a fi la curent cu noile oferte.
Clientii recurenti beneficiaza de reduceri personalizate.